Lyckad Shopping =)

Äntligen hemma igen!Jag o Empa har varit på Ikano och gjort av med pengar , tänka sig att det är sååå roligt att göra av med pengar =) Jag var självklart den som brände mest hahaha.Blev bara lyckade köp , testade kläderna hemma och jag är super nöjd.Blev två tröjor från Gina , en klänning från Vero , en pyjamas från H&M och ett par solbrillor från Cubus.Empa hittade sig en väska elle ska jag säga resväska mohahahaha =) en kjol och lite smått o gott.Innan hemfärd stanna vi till på jobbet , älskling ville ha smarr så jag tänkte köpa lite jordgubbar men dom var slut så det blev lite glass och chokladsås.Lönespecen hade också kommit och jag blev glatt överraskad eftersom jag varit sjuk i 3dar =)
Nu blir det glass smarr och nya Irene Huss filmen Glasdjävulen!
 
I ett litet samhälle nära Göteborg hittas tre medlemmar i en prästfamilj brutalt mördade. Väggarna är täckta av upp-och-nedvända pentagram - symbolen för djävulens ansikte - som målats dit med offrens blod. Kriminalinspektör Irene Huss drar snabbt paralleller till ett tidigare fall där en präst mördades. Även i det fallet fanns det satanistiska kopplingar. Men ju djupare Irene Huss gräver i fallet desto mer övertygad blir hon om att kyrkans män inte alltid är så gudfruktiga som de borde vara.
 
 

Kommentarer
Postat av: Empa

Hahaha.. va bra att det funkar igen!

Va filmen bra sen?

Ja bränna pengar e ju inte tråkigt direkt.. bara lite ångest som kryper på sen ;) NU ska ja tvätta.. mindre KUUUL!

Ha en fantastisk dag på jobbet..hihi!

2008-06-12 @ 06:55:41
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Tanja

Som den pricka klänningen har jag också typ fast mer tunika liknande, helt underbar är den.

2008-06-14 @ 11:19:29
URL: http://imbobbybrown.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0