Midsommar 2008

I år blev det minsann en riktigt fartfylld midsommar!Den började lungt och sansat sen gick det bara utför hahahaha.Jag började dagen på mitt kära ICA.Sen hem och byta om sen iväg till mina föräldrar , där var festen redan igång.Gäster kom sen på löpande band och det gjorde regnet också.Tur hade vi iaf att vi kunde käka ute , blåste lite men det gick an.Tipspromenad blev det framåt kvällen och jag kom 4:a , mitt pris blev ett mjukis djur.Peter han fick Marcus att ta ett parasol för 100:-...saken var den att det fanns två och när det blev hans tur att välja låg det andra kvar...hahahahahaha.Marcus tjäna sig iaf en 100:- =) Neo blev trötter så vi gick hemåt strax efter 9 men festen tog inte slut förrän strax innan tolvslaget.
Idag har jag tillbringat hela dagen på ica och samma blir det imorgon , KUL!


Snaps Time!




Tårta blev det också , jordgubbstårta!


Älsklingen kom sist i tipspromenade , han hade visst missat några frågor.Men han gick iaf inte vilse som vissa..haha.Han fick ett tröstpris....
VARNING STARKA BILDER!!!

Kommentarer
Postat av: Busvisslingar

ni såg ut att ha det bra

Postat av: Elisabeth

Vilken fin tårta :)

2008-06-25 @ 12:13:28
URL: http://elisabethfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0