Paket!

Igår kom det , paketet med kläder från H&M som jag beställt.Neo skulle självklart börja prova tröjorna , jag fick mig ett vitt linne och ett par byxor GRATIS!

image879

När älskling kom hem åkte vi och lämna Neo hos mamma så åkte vi till stan för att kolla på en ny jacka till honom.Hitta en i Peak affären som han föll för , kosta bara 2500:- , är ju för faan inte klokt.Jag ska nog investera i en symaskin som syr text så ska jag köpa billiga kläder och sy dit peak åt honom i smyg , hahahaha.Neo fick sig också en ny tröja sen käka också på Ming , mycket gott!


Jag möte upp mamma sen så åkte jag med henne ut till tornby en sväng.Där hitta jag mig ett par örhängen och två over size t-shirts.Vi var inne på Ikea så kolla jag om lampan fanns och mycket riktigt fanns den , fanns typp 100 tals men jag köpte ingen som straff för sist när jag inte fick köpa den , men det blev ett ljus till min svärmor som hon ska få till lyktan dom fick i julklapp.Hemma sen kolla jag på efterlyst och insider sen somna jag sååå sött.Nu är det mitt favvo pass som väntar , 10-20 i deli , GUUU GE MIG STYRKA!


Kommentarer
Postat av: sara

kul med paket:)

2008-03-28 @ 10:19:55
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0