Snacka Om Rysare

Igår åkte vi ut till Tornby, stannade till på Toys"r"us för att Neo skulle köpa nått för sin påskpeng.Mitt i allt bil letande är Neo helt plötsligt bort , känner hur paniken börjar komma ungen är helt borta!Vi sprang fram o tillbaka säkert 100 gånger , fråga i kassan om hon sett nån liten kille vilket hon inte hade.Tänkte det att jag kollar på parkeringen ,och vilken lättnad.... ser ett par svarta små ben med vita streck på och ber till gud att det ska vara Neo och det är det!En kille hade hittat honom irra omkring på parkeringen ensam , stackarn.Tackade honom tusen gånger!Neo måste ha smitit ut genom ingången på nått vänster.En sak som är säker , sista gången Neo får gå i en affär.Paniken blev värre sen efter , tänk om det hade hänt honom nått.....tänk om nån tagit honom kört på honom...

Gick sen själv in på skopunkten där jag hittade mig ett par jumpaskor som jag trodde skulle kosta 249:- men som kosta 299:-.Roligare när det är åt andra hållet.

image875

På ikano blev det en skit snygg tunika från Gina som jag ska ha när jag ska gå ut , blev även ett par leggins på ahlens.Älskling hitta sig en jacka men då fanns inte hans storlek så vi ska åka till stan imorgon och kolla lite , jag köpte även lite Bläck fillingar till honom snäll som jag är =)

image876


Denna tunika är väldigt lös på överdelen och sen smiter den åt över rumpan och slutar strax därefter så jag köpte ett par rätt tjocka leggins så inte stjärten ska lysa igenom.Jag ska nog ha mina Cowboy boots till.

Var inne på ikea för att köpa lampan jag sett , såg två visningsex men inga mer.Fråga om hjälp så tjejen ringde , jag hade kollat saldo på nätet och det skulle finnas.Tydligen var dom slut ändå så jag fråga om jag inte fick köpa ett visningsex vilket jag inte fick för dom fick minsann inte hålla på med el.Om dom nu är så pass rädda för att dra ut en kontakt så kunde jag ha gjort det.Så jag köpte den svart/gråa med stenar ist.Blev skit snyggt med mina nya svarta krukor och plast blommor som jag köpt på Plantagen.

image877

Jag är som sagt en riktig hejare på inredning.
Käka gjorde vi på en pizzeria där ute med Linus och Emil som vi stötte på , inte världens goaste men den gick ner.
Hemma sen blev det film , Meet The Spartans.

image878Filminfo:

Den heroiske Leonidas, beväpnad med inget annat än läderkalsonger och mantel, leder en grupp på 14 spartaner för att försvara deras hemland mot de invaderande perserna vars armé inkluderar Ghost Rider, Rocky Balboa, the Transformers och en puckelryggad Paris Hilton.















Trodde faktiskt att den skulle vara roligare men vi såg inte klart den så vem vet slutet kanske är skiiit skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0