Tjejfest!

Snacka om sjukt kul jag hade i lördas , gick hur vilt till som helst.Innan vi gick till Rosie kom Empa , Johanna , Anna och Linda hem till mig.Vi tog oss en cider och snacka lite skit.Johanna fick också hjälpa mig med mina lösögonfransar som var skit svåra att få dit , bra blev det till sist iaf.


Vandrade sen hem till Rosie där festen redan var lite på G.Bodil stekte köttfärs till ett helt kompani , blev tacobuffé som var super god.


Efter mat var festen i full rulle , Johanna hade med sig sin tequila som vi snabbt snapsade upp.


Trodde inte att "tanterna" på jobbet skulle vara så på G , dom var nästan vildare än oss =) Rosie hon var helt vild och shakade ass som aldrig förr!Synd bara att tiden går så jäkla fort när man har kul.


Till stan bar det av sen , Harrys var det som gällde.Taxin som vi åkte var det VÄRSTA jag varit med om.Empa fråga lite snällt om han bara kunde byta till East vilket han inte kunde för han var minsann 60år och hörselskadad.Saken var den att hon bad honom inte höja utan bara byta kanal.Till sist blev han så arg att han var på G att släppa av oss så vi skulle ha fått gå.Väl framma fick vi betala 250:- medans dom i taxin bakom betala 150:- ...mycket märkligt.En sån som han ska inte vara chaffis speciellt inte köra natt!


Nere på Harrys träffa vi på halva Ica som var lite runda om fötterna.Hade sjukt kul på Harrys hela kvällen lång , Johanna var på hugget vilket jag fick känna av , tack för det säxiga märket =) Vi skaka rumpa fram tills det stängde sen svängde vi förbi SubWay , vilket är självklara matstället för mig numera.Sjukt goda mackor kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0