Blonde And Blonder

Eftersom CSI var urdåligt igår satte jag på en film , blev Blonde and Blonder.Det var nog bland den sämsta film jag någonsin sett.Pamela Andersson och Denise Richards spelar två dumma blondiner som inte är ett dugg roliga , blev inte ett enda skratt under hela filmen.Snabb spola igenom slutet så med andra ord den SÖÖÖÖÖG!

image1064


Om Blonde and Blonder:

Det hela börjar med att två snygga blondiner, Dee och Dawn, misstas för att vara torpeder. En förväxling som tar dem med på hisnande äventyr.















Idag har jag jobbat 8-12 rätt soft tid måste jag säga , synd bara att vädret suger nu när man slutar tidigt.Ska strax vila lite , Neo sover middag så det gäller att passa på =)Sen blir det till o laga mat pangasisu med färskpotatis och dillsås mumma.Sen kunde jag inte motstå att köpa lite jordgubbar på jobbet , har blivit lite beroende av gubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0