Jäkla Regn

Vaknar tittar ut och mycker riktigt regnar det ute....suck.Varför är jag inte förvånad?!....jag är ju ledig denna helg.Vi ska på en stor släktträff sen på min pappas sida så det blir ju trevligt när vi inte kan vara ute.Dom hade planerat tipspromenad bl.a.Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ha på nederdelen nu när det är skitväder , jag hade hoppats på blå himmel och sol men det sket sig.En annan sak som sket sig var älskling nya jeans vi köpte förra lördagen.Eftersom det inte finns hans längd så måste dom sy upp dom.Carlings gör det inte själva utan det är en sömerska som skulle ha haft det klart till slutet av denna vecka.Igår ringade jag eftersom dom inte ringt och tyvärr hade inte byxorna kommit och vi fick vänta tills måndag...hallå vi skulle ha byxorna idag!!!Så det blev att gasa ut till tornby och köpa ett par till fast denna gång på JC.Där syr dom upp dom i affären , plus poäng till JC , kostnadsfritt är det också!Denna gång blev det ett par för 1499:- fatta 1500 för ett par sketna jeans , inte klokt!Men det var ju bara att gilla läget så nu kommer han att vara så snygg så i sina nya jeans och peka tröja =)
Jag träffa också Linda och hennes lilla bebis på ikano , så otroligt lik sin pappa flickan är!
Vi köpte med oss lite kinamat som vi smarra på hemma hos mamma o pappa , Neo han fick vara där när vi åkte.Hemma sen slockan jag under filmen National Treasure Book Of Secrets....

Kommentarer
Postat av: Henke

jag me dene
ju helt klart bäst :D

2008-05-03 @ 19:19:16
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Pillis

Tack detsamma :)

2008-05-03 @ 19:28:28
URL: http://pernillaknutsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0