Måndag Igen...

Då var ännu en ledig helg över...började som sagt 06:30 imorse och det kändes.Skulle ha slutat 18 men jag o Johanna jobba på så flitigt att vi gick redan vid 17.Så nu väntar jag på att maten ska bli klar , jag är super hungrig.Ikväll sen blir det nog nån film eftersom alla serier helt plötsligt gjort säsongsuppehåll.
Helgen som var var vi på släktträff vilket gick rätt smärtfritt till , kände mig inte super sugen på en sån stor träff där det är folk man aldrig träffat innan , min pappas kusiner och deras barn m .m.Vi var ca 80 personer och det var hur många barn som helst.Neo fatta tycke om min kusins tjej och när inte hon passa gick han vidare till min ena kusin , han är en riktig tjejtjusare.


På kvällen sen grilla vi hemma oss mamma o pappa , Neo var helt galen i grillspjut!Hemma kollade vi klart på National Treasure Book Of Secrets , den var vela OK.Jag tycker att det lite svårt att hänga med när det är 100 olika namn och 1000 saker händer samtidigt.

image1006Skattletaren Ben Gates ger sig åter ut på ett spännande och actionfyllt uppdrag för att avslöja gömda skatter och glömd historia. När en förlorad sida ur Bens gammelfarfars dagbok återfinns blir han plötsligt inblandad i Abraham Lincolns död. Besluten att bevisa att hans släkting är oskyldig följer Ben ledtrådar som tar honom från Paris till London och tillbaka till Amerika. Resan tar inte bara Ben och hans medhjälpare till överraskande upptäckter utan även till världens mest dyrbara hemligheter.






Igår var det inventering som gällde på morgonen , hjälpte mamma lite så vi blev klara rätt fort.Vi hade planer på att åka till valla men eftersom vi ännu inte handlat så rann klockan iväg.Vi tog med oss en boll och lite såpbubblor och gick till lekparken ist.Där sätt fyllona och förpestade omgivningen så där gick inte att vara.Lustigt att dom inte kan hålla sig bort från lekparkerna ens , dagen ris till dom!Men vi hade skoj ändå!


Kommentarer
Postat av: lotta

Men huga så söt din lillkille är!
Ha det fint!

2008-05-05 @ 20:10:53
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: EMPA

Vilka söta bilder på Neo :)
Skönt o va ledig idag då.. Gissa vem Johanna & jag stänger med ikväll! Annika.. hihi! Kan bli lite krystat kanske!
Du, måste bara fråga.. den där väggklockan med bara visare som du har, vart köpte du den? :)
Pöss på din cellulitfria skinka

2008-05-06 @ 10:29:19
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0