SmÄrTa

Idag har jag upplevt smärta , har knappt kunnat sova denna natt heller.Neo vakna kvart över 5 i morse då gick älskling upp och jag efter , kom bara till början av hallen innan ryggen gav vika , smärta!Kunde nästan inte resa mig upp igen för det gjorde så ont.Tur att jag inte bar Neo när det hände!!!Tog mig iaf till sängen och hur jag än låg så gjorde det ont , dröjde inte länge innan klockan ringde och älsklings första ord var -Är det inte bättre att du är hemma? Faaaaan jag som hade tänkt jobba ihop en fet lön till semestern!Men eftersom jag har problem att gå och böja mig så kan det bli lite svårt att jobba i deli.Väntar nu på att Vårdis ska öppna sin telekö så jag kan ringa.Hoppas bara att jag får komma så det kan bli ett slut på detta.Fröken på dagis trodde att det var ryggskott.När jag tänker på ryggskott så tänker jag på nån som är gammal... ryggskott=gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0