Utan Spår....

Igår efter CSI kollade vi klart på filmen Utan Spår (Untraceable) , skit bra film.Älskling tyckte också den var bra så den kan jag verkligen rekommendera.Eftersom jag var ledig igår passade jag på att städa lite här hemma och Neo var sååå gullig.Han håller på och styr för fulla muggar inne på sitt rum och jag frågar vad han gör.Täda(städa) säger sååå söööööt han sprang också omkring med en gammal plånbok som han hade en massa papper i som han sa var pengar hahaha.
Det blev också en sväng till ÖoB där jag inhandlade lite snapsglas bl.a inför lördagen.
Nu blir det matlagning sen kanske det blir en sväng till stan , Sandra hade köpt en sån snygg klänning som jag bara måste kolla upp!!!

image1017Jennifer Marsh arbetar på FBI:s avdelning för internetrelaterade brott. Hon trodde hon hade sett allt, tills hon stöter på en mördare som lägger upp sina offer på nätet, och dödar dem med hjälp av sin hemsidas besökare.











Kommentarer
Postat av: Evelina

Gillade också den filmen, även om den var gaaanska så äcklig på sina ställen....:S

Ha en riktigt superb dag tjejen!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0