VÅRFEST!

I lördas var det som sagt dags för våran efterlängtade Vårfest på jobbet.Fast att jag var ledig så var det jätte stressigt hela dagen låång.Kellan kom till mig strax efter 4 sen kom Empa o Johanna så gick vi till Sara.
image1041 image1040











Sara hade satt ut ballonger som vi skulle följa så vi skulle hitta till henne hahaha =) Där hemma bjöds det på bål och vatten melon fylld av sprit.

image1042



Jonas skjutsa oss till festen i sin skåpbil och den resan kommer jag aldrig glömma vill ja lova.

image1047image1049

Innan maten var det tipspromenad , en svår en vill jag lova , ja o Kelllan fick typ 1 rätt hahaha.Maten var super god , grillat kött, p-sallad , grönsallad och baguette mmmm.Sen bjöds det på Live musik , tävlingar m.m.

image1039





Tequilan var också med =)


image1062image1058image1061

Jag , Kellan , Wille o Petter åkte en sväng till stan , rätt meningslöst nu efter eftersom vi kom ner runt 2 o det stänger 3.Inne på Harrys va det avstängt , stank apa där så förmodligen var det nått med avloppet.Vi skaka lite rumpa sen blev det Subway , vi hitta också en mycket intressant sak på marken som Kellan fort fatta tycke om.
image1063

Det var en riktigt rolig kväll , roligaste personalfesten jag kan minnas!Inte lika kul var det igår , låg halv död hela dagen.


Kommentarer
Postat av: M

såg ut som ni hade en jäkligt lyckad kväll ;)

2008-05-19 @ 20:32:36
URL: http://lifeguard.blogg.se
Postat av: lindsey

riktigt snygg design på bloggen du hade :)

2008-05-20 @ 03:13:27
URL: http://liindzey.blogg.se
Postat av: casanova

kellan gillar det som alla tjejer tycker om.........

2008-05-21 @ 17:51:15
Postat av: Fia

HAHAHAHAHAHA

2008-05-21 @ 22:27:34
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0