Tornby

Idag har jag varit en sväng i Tornby , älskling däremot har legat i sängen hela dagen.Påstår att han inte är bakis mmm visst.Det jag var på jakt efter var överdragsbyxor och en jacka till Neo.Hittade ett par jätte bra byxor på Lindex men då fanns inte Neos storlek , ovanligt.Nån höstjacka hittade jag inte heller , allt är vinter.Får ta en sväng på stan nån dag och kolla läget lite.Jag hittade mig ett svart linne på Gina 99:- som hittat.Inne på Toys"r"us köpte jag pärlor till Neo  ,är inte pärlor egentligen men vi säger så får hus fridens skull =) Så nu kan han pärla som han gör på dagis , hann bara komma hem så skulle kartongen upp -Mamma ja pärla =) Gull unge

Kommentarer
Postat av: sophy

svar: ja d va synd hon flippa ut ett tag där. Väldigt duktig artist annars =)

2008-09-07 @ 19:55:12
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: alexandra

shit vad söt din son är!

2008-09-07 @ 20:12:31
URL: http://aluxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0