Instängd

Det är precis så jag känner mig , jag har inte varit utanför dörren sedan i söndas!Lillfis har inte varit utanför sedan i torsdas men imorgon ska han få gå till dagis men jag får stanna hemma =( Konstigt nog längtar jag som tusan till jobbet , få träffa lite folk göra nått annat än bara vara hemma och må skit.

Min nya kost!



Noskapin är nått jag verkligen inte rekomenderar om du har rethosta.Tog en igår innan jag la mig och herregud vilken hosta jag fick , blev inte många timmars sömn inatt.Dom borde verkligen ändra förpackningen , Om du vill ha kortvarig rethosta ta en noskapin.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, hoppas du snart är frisk som en nötkärna igen!

2009-04-22 @ 19:01:46
URL: http://koftan.bloggagratis.se/
Postat av: elin

Noskapin är inge bra ! fick ont i mitt bröst :S mitt bröst blev jätte stort svällde upp liksom.

Jätte hemskt :/

2009-04-22 @ 19:54:11
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/elin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0