Påsken -09

Påsken har inte bara varit jobb....men nästan iaf.Det blir gött när lönen kommer sen , en massa röda dagar vilket innebär 100% OB!!!
Påskafton då ringde klockan 05:30 men jag var så trött att jag försov mig och vakna 06:20 , brukar aldrig försova mig annars.Slängde i mig en macka och gömde påskägg till grabbarna sprang sen till jobbet , stämpla in 06:36 så det var inte så illa pinkat =)
Beställningarna blev klara på ett kick så det blev en skaplig hemgång , vilket inte gjorde så mycket eftersom solen sken som aldrig förr.Hem och hämta upp Lillfisen sen gick vi till mamma o pappa , älsklingen kom med bilen senare sen han är inte direkt snabb av sig.Operation däck byte var det som gällde på våran bil , så nu är vi redo för våren/sommaren!
Grillning var det dags för sen , blev en hel del som alltid!Min mormor var också med på grillpartyt =)



Efter maten blev det påskägg och påskpaket!



Framåt kvällen blev det lite farligt hemma hos mamma o pappa , sjörövar Fabbe hittade dit!



Så här farlig blev han när han inte fick måla mustasch på mig!



Påskdagen bestod för min del av jobb , grabbarna åkte på påskbord där det blev ännu mera påskägg.
Efter jobbet begick jag mig hem till mamma o pappa så gick jag o mamma på en promenix , väl hemma körde jag ett pass på orbin sen somna jag gott...helt matt i kroppen!

Annandag påsk
va det återigen jobb för min del , slutade tidigt och sen bar det iväg till min mormor på fika.Och gissa vad det blev mer....ännu mera påskägg eller påse vara att vara exakt!Neo har numera godis så han kan gödsla med det!
Det gick rätt vilt till hemma hos mormor , brottningsmatcher och slagsmål....Neo levde rövare med med mina kusiner och kusinbarn!Han blev helt svett så hemma blev det duschen sen slockan han på direkten!

Dagens roliga var när Patricia frågar Stefan -Vems mamma är du?

Det var den påsken!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Själv har jag inte försovit mig en endaste gång sen jag börja arbeta.. En eloge till mig!

2009-04-15 @ 17:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0