Hockey

Nu har jag avklarat min första arbetsdag elle det gjorde jag för längesen hahaha....Lustigt nog känns det som att man inte varit borta alls , skumt asså.Neo har haft en jätte bra dag på dagis tråkigt bara att många av hans kompisar hade fortfarande ledigt.Men han röjde järnet sa Karin ändå =)
Efter middagen åkte vi till ishallen för att kolla på när LHC hade sin första träning.Neo tyckte det var jätte kul men blev grymt besviken när det var slut....
-Jag vill se mer hockey =(
Så vi ska gå sen i höst hela familjen =)


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hoppas du haft en kanonbra dag hittils!

Och att du får en bra kväll :)

Kramar

2009-08-05 @ 16:14:25
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0