Kräftskiva -09

Igår var den berömda kräftskivan hemma hos mor o far , synd bara att alla inte kunde komma!Tur med vädret hade vi så vi kunde sitta ute.Mindre tur hade jag när jag skulle slänga min papptallrik då allt spad rann på mina nya byxor =( Som tur är bor vi inte långt bort så jag åkte hem och bytte om.



Efter maten var festen i full gång , det snapsades och groggades så det stod härliga till.Vissa fick lite för mycket av det goda och har varit sängliggandes idag hahahaha nämner inga namn!Neo var helt vild under kvällen , han hoppa även över till Emma och röjde!





Jag blev också helt vild och hjulade och stod på händer!


Kommentarer
Postat av: simone

mysiga bilder du :)

2009-08-24 @ 15:05:26
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: johanna

Hejsan, härlig blogg du har! :)



kikade in på din blogg och nu undrar jag:

orkar du kika in på min blogg och klicka på tävlings länken och rösta på mig till veckans blogg?



inget måste, bara undrar. ha de bra

hejs

2009-08-24 @ 16:59:52
URL: http://soola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0