Smoothie

Nu har jag precis avnjutit en otroligt smarrig smoothie bestående av färska jordgubbar , banan och vaniljyoghurt.Den satt precis där den skulle!
Denna dag har varit otroligt seeeg 10-20 i kassan och inte nog med det så har det varit värsta sommaren ute =( Men som det ser ut nu så är det en stor fet sol på lördag och jag är leeeedig , huuuuuurrrrraaaaaaaaa! PRESSA PRESSA PRESSA är vad jag ska göra för nu är jag blekare än blekast!
Idag sa en kund till mig på jobbet att hon brukade se mig när jag är ute och går och hon tyckte det var bra att vi ungdomar är ute och rör oss =)


Kommentarer
Postat av: CurlySue

Bättre sent en aldrig... Tack för besöket o vänliga ord!



Smoothies är mumsiga grejer! =)

2009-08-06 @ 22:42:52
URL: http://curlysues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0