4-Årskontroll

Imorse var vi på BVC för 4-årskontroll.Neo tyckte det var jätte kul att kolla syn och hörsel till en början sen blev det lite tråkigt.Hon hann inte riktigt med båda öronen elle ögonen innan han tyckte det blev trist så vi får komma tillbaka.Annars var allt jätte bra , han var 106½ cm och vägde 17½ kg.Sen valde jag och älskling att hon skulle skicka en remiss till talpedagog eftersom han inte gör sig förstådd bland kompisarna till 100%.Han pratar lite för fort ibland , hon tyckte inte att han behövde men eftersom fröken sagt det på dagis så testar vi.Han fick även sin första vaccinspruta mot svinis så det blir intressant hur det går :/
Nu ska vi baka inför det kommande 4-årskalaset!!!

Kommentarer
Postat av: Felizia

Tack!

2009-12-01 @ 17:22:19
URL: http://feliziaaslund.bloggagratis.se
Postat av: Ullis

Tack tack =)

2009-12-01 @ 17:32:28
URL: http://yllislund.bloggagratis.se/
Postat av: elin

tänk om jag varit färdig logoped nu, då kunde jag grejat med Neo. det hade varit mys! Längtar tills jag är färdig o får jobba med barn... åh...

2009-12-01 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0