Jag Har Hört Våra Bebisar!

Igår fick det vara nog , ryggen sa helt ifrån på jobbet.Jag försökte stå sitta stå sitta men till sist orka jag inte mer.Hemma sen blev det en varm dusch mot ryggen och lite soppa.
När sängen ska intas tar det 100 år innan jag hittar en ställning jag kan ligga i utan att det gör ont.Gör det inte ont när jag står så gör det ont när jag sitter inte nog med det utan även när jag ligger..hur ska detta sluta =/
Igår fick jag även ett tryck under magen som kom och gick.Idag har jag känt av vad jag tror är sammandragningar.När ska jag kunna få njuta av att vara gravid?
Eftersom ryggen bråkar ringde jag BM idag och tyvärr finns det ingen läkartid =( Men jag fick komma och kolla tryck och blodvärde.Trycket var som det skulle och blodvärdet var på G upp!Sen fick jag även höra våra små älsklingar där inne.Vänster bebis hade 148 och höger 154 =)Synd bara att älskling missa det =(
Så nu har jag fått sjukskriva mig själv en vecka framåt så ska jag ringa BM i början av nästa vecka så får vi se hur jag känner mig.

Kommentarer
Postat av: Katta

Ååååh! Väntar ni tvillingar... va mysigt! Själv är jag oxå gravid... det känns som att det ligger 2 st... men det återstår och se!



Va' rädd om magen!



Kram

2009-12-18 @ 17:04:16
URL: http://lill-loppa.bloggplatsen.se
Postat av: Katta

Hej igen! Jag tror att jag är 12:e vecka... känner fosterörelser och grejen va den att jag fick 2 st konstiga mens och nu i november fick jag inget... ska till MVC på måndag och göra ultraljud! När kommer era små ut till världen? Har ni kollat på könet?

kram

2009-12-18 @ 20:38:11
URL: http://lill-loppa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0