Järn Tjejen!

Idag har jag varit på mitt första läkarbesök på kvinnohälsan.En mycket trevlig läkare som verkligen lyssnade på vad jag hade och säga.Så det känns jätte bra , ska tillbaka i januari igen =) Jag fick även en tid till sjukgymnast eftersom jag börjat känna av fogarna redan =( Förhoppningsvis får jag lite tips därifrån.Jag ska även få låna ett bälte av Ulla som håller ihop fogarna!Sen prata vi om mina tankar kring förlossningen , vill inte alls föda vaginalt denna gång.Jag känner en fruktansvärd oro över att nått ska gå snett vid förlossningen.Så det ska vi prata mycket om framöver för jag kan inte känna denna oro hela graviditeten.Sist men inte minst så hade mitt blodvärde inte stigit nått direkt , från 110-112.Så här ska det käkas dubbla doser av järntabletter , skoj!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack för din kommentar!

Nej vilken tur det är att alla inte gillar samma filmer. Då skulle man få så lite att välja på :)

Jag tyckte den var jättesöt.

Gillar du fantasy i övrigt? Eller föredrar du någon annan genre?



Vilken fin topbild du har!

2009-12-07 @ 22:16:31
URL: http://drak.bloggagratis.se/
Postat av: Emma

jag är inte ens gravid än och äter tre tabletter järn varje dag =P

2009-12-08 @ 09:45:36
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Jag äter movicol som jag fått utskrivet på recept, men undviker det helst. Äter några katrinplommon varje dag och havregrynsgröt till frukost!

2009-12-08 @ 10:13:58
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0