Julfest 2009

Igår hade vi Julfest på jobbet , egentligen var jag för trött men jag gick ändå.Maten för min del för inget att hurra för , det blev en smarrig knäckemacka...yummie.Sen var det det musiktävling som endast riktade sig till den äldre generationen.Men mitt lag lyckades vinna ändå =) Det blev en aladdinask.Sen var det dansgolvet som gällde dock inte för min del för jag var för trött.Hemresan gick strax efter 11 och då var jag helt matt utav allt svärmeri!

Min otroligt porriga partyoutfit!


Hos PorrSara





Vad är en Icafest utan skåpbils åkning?





Shake that ass


Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej, kikar in och önskar dig en trevlig kväll! =)

Kram!

2009-12-07 @ 19:03:05
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0