Shopping

Igår köpte jag mig äntligen ett par mammabyxor!Det blev ett par jeans leggins från H&M.Tråkigt bara att storlekarna är lite lustiga.Small kan jag ha nu men eftersom jag kommer bli som ett hus är det ingen idé så jag köpte medium.Det skiljer flera centimetrar på dom men om ett tag sitter dom nog perfekt!Det är svårt att hitta mammakläder nu för Lindex och KappAhl har slutat sälja.Så nu finns bara H&M och Polarna o Pyret och där är det svin dyrt!Tur att jag har en del sen Neo =)
Jag köpte även jacka och byxor till Neo som är vind och vatten avvisande på Intersport av märket McKINLEY.Kan verkligen rekommendera setet , köpte ett till Neo för två år sen som knappt ser använt så det är jätte bra kvalité.Sen kunde inte tygla mig utan köpte till bebisarna också det är ju såååååå kul att shoppa bebiskläder!!!!


Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Söta barnkläder :)

2009-12-31 @ 13:04:40
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0