Sjukgymnastik

Idag har jag varit hos en mycket trevlig sjukgymnast.Först gick vi igenom vart jag har ont m.m.Hon kunde nästan till 100 säga att min ryggvärk beror på mina muskler.Så nu har jag fått ett papper med lite olika övningar jag ska göra varje dag.Tyvärr kommer värken inte försvinna helt förrän dom ploppat men förhoppningsvis hjälper till , för så här kan jag inte ha det.Hon tyckte att jag skulle testa en vecka och om det inte blivit bättre skulle jag ringa MVC.Hon tyckte att det var märkligt att jag inte fått gå ner i tid eftersom jag har så ont och jobbet gör inte det hela bättre snarare tvärtom!Ska bli intressant att se hur det ska gå fram till jul nu , många lååååååånga dagar.Jag får ont av att stå för länge jag får ont av att sitta för länge allt är bara bajs!Hon sa också att jag kunde ta alvedon innan sängen eftersom jag vaknar av smärta i ryggen så jag får sova.Men jag är lite anti mot att ta tabletter speciellt nu!Att vara gravid är inte jämt en dans på rosor....tror jag blev lite bortskämd med Neo ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; tack så mycket ^^

Hur e de me dig då?

Kramar

2009-12-16 @ 11:48:31
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Malin

Sv; hmm de va ju inge roligt ju :/ hoppas att de blir bättre då ^^

2009-12-16 @ 11:51:12
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0