Sjukskriven 100%

Idag fick jag äntligen träffa en läkare!Hon var hur bra som helst!Hon sjukskrev mig ända fram till bebisarna kommer vilket känns otroligt skönt men samtidigt tråkigt....vad tusan ska jag göra om dagarna?Jag kommer bli en riktigt soffpotatis.Om det var nån som mucka på försäkringskassan skulle jag ta namn så skulle hon ringa!Så det känns skönt för det är ju lite oroligt över om dom godkänner eller ej.Vilket i sig är helt sjukt!Om min läkare anser att jag ska vara sjukskriven så ska jag ju det , inte ska nån nisse på försäkringskassan bestämma om det.Att vara sjukskriven är inget man strävar efter iaf inte jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att du fick bli sjukskriven.. Nu kan du bara koppla av och mysa extra mycket med Neo innan bebisarna kommer :)

2009-12-29 @ 15:45:18
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0