Alla Är Vi Olika

Vilken varm dag det varit idag...pjuu.Jag började dagen med en powerwalk svett svettigare jag!Fy tusan så varmt det var , svetten riktigt rann.Sen hem och styra upp det så begav sig jag o Neo oss hem till mamma för solning och ett dopp.Sen hem och käka så stack jag till jobbet , 15-22 i deli....helt underbart!Passet gick rätt smärtfritt , hade I i fisken som jag snacka med =) Sen förstår inte jag föräldrar som tar med sig sina små barn för att handla runt 22!Antingen skriker dom för dom är så trötta eller så hänger dom sovandes över vagnen.Skulle aldrig falla mig in att dra med mig Neo så sent för att handla , det lustiga är att båda föräldrarna är med , en kunde väl ändå stanna hemma med barnen/barnet eller?

Kommentarer
Postat av: Karre

Jag skulle heller aldrig ta med mig barnen så sent och handla

2009-07-03 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0