Helg

Finns inget (nästan iaf) underbarare än fredagar med ledig helg , detta inträffar bara varannan så det gäller att njuta!Och det gör jag i min ensamhet , grabbarna Pettersson drar timmerstockar.Vi skulle ha sett film men det verkar som att den får vänta tills imorgon.
Idag kom mina nya kort , ica + visa denna gång med rätt efternamn...HURRA!Har redan testat dom och dom funkar fint fint dock är ica-kortet tunnare så det blir intressant att se hur länge det funkar.
Idag är det också 1 månad sen vi gifte oss , hurra för oss =) Det skulle ha firats men det får bli imorgon när batterierna har laddats.
imorgon är det nog dags för lite shopping också , vi behöver en ny matta till v-rummet.Neo har kletat bajs på den hahaha kletat var kanske att ta i men det har iaf kommit bajs på den.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Tack!

2009-03-21 @ 17:10:01
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: hanna

Hur minns du dom? du kommenterade ett inlägg hos mig :p eller du kanske menade att du oxå gjort såna? :P

2009-03-21 @ 18:19:36
URL: http://hannaremmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0