Trodde Ja Jaa...

Så fel man kan ha....efter ha suttit i kassan igår närmare 7 timmar kände jag att rösten den håller inte.Jag skulle ha jobbat till stängning men det gick inte så jag gick hem efter alla raster var avklarade på kvällen.Kände mig jätte dum men vad ska man göra?Jag som trodde att denna förkylning var på G att försvinna.
Inatt har jag hostat som jag vet inte vad och nån hostmedicin hade vi inte hemma så jag måste till apoteket och handla.Neo har nu också fått tillbaka sin krupphosta så allt är verkligen super här hemma!Så tittar man ut och det är jätte fint väder ute =( Jag har bara gått till o från jobbet igår annars har jag inte varit ute sen i lördas , hatar detta!!!!!!
Nu ska jag inta soffläge och kolla på film men först ska jag surfa runt lite i bloggvärlden =)

Kommentarer
Postat av: Eva

heyhey! Fina bilder =) nja, ngt fynd vet jag inte, men gärna en BRA bil :D har nyligen köpt en ny, men.... bilar ska man byta OFTA!! Det är ju inga investeringar direkt... :S

2009-03-04 @ 11:54:21
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Mickaela

sv: tack så jätte mycket :)

2009-03-04 @ 12:40:43
URL: http://www.missvalentine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0