Mot Bättre Tider

Äntligen börjar denna förkylning släppa!Gårdagen var jätte jobbig , som tur var älskling snäll och tog Neo hela förmiddagen så jag kunde ligga i sängen och tycka synd om mig själv =) Idag har jag nästan legat hela dagen i soffan medans Neo försökt få mig till en brottningsmatch , kom igen då mamma skriker han åt mig hahaha.
Sen idag ringde dom från jobbet så jag ska jobba heldag imorgon , 10-21:15 i kassan.Så jag vet vad jag gör imorgon med andra ord =)
Helgen har förövrigt varit lugn , jobbade 7-14 i lördas sen åkte vi till Neos farmor och lämnade en present sedan vidare till mamma o pappa.Det var äntligen LHC:s tur att sparka lite stjärt!Sen va det ju Go Melodi och en flötig pizza mmmmmm.Hemma sen slockna vi alla rätt fort och som sagt söndagen spenderade jag nästan hela i sängen.

                               Neo fotar farmor

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Tack

2009-03-02 @ 18:43:49
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Viktor

Tjänar du pengar på din blogg? :) isåfall hur mycket och vilken är den bästa sidan att tjäna pengar på? :) jag har nämligen försökt men inte hittat någon bra sida :/

2009-03-03 @ 01:38:16
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0