Naket

Idag efter jobbet blev det till o gasa till stan!Och som väntat hittade jag inget tills imorgon så det blir naket , däremot hittade jag lite annat smått o gott.Gina hade halva priset på ett par svarta trasiga jeans som jag slog till på.Fast jag vet inte om jag måste byta till en mindre storlek , jag ska sitta lite i dom så får vi se.Jag har förtillfället inga jeans som sitter speciellt snyggt längre.Älskling åkte sen till Mjölby en kompis fyller så han har lite party , jag fick dock stanna hemma.Men jag tar igen det imorgon om jag hittar nått att ta på mig!Jag ska även ha lite föris så jag måste styra upp det lite här hemma under dagen.Neo han ska få sova hos mamma o pappa å han ska ligga  i mammas säng och fisa säger han hahahaha.


Kommentarer
Postat av: icen

heeeeeeeej fia

2009-05-30 @ 00:19:04
URL: http://rockangel.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0