Går På Piller

När man väl blivit av med det ena då kommer det andra...suck.Denna eviga rethosta ger aldrig med sig och nu har även halsen börjat ömma som tusan.Igår när jag kom hem från jobbet mådde jag skit rent utsagt , tog lite varma koppen innan jag gick och la mig halv tio.Kan inte minnas sist jag släcka så tidigt men det var välbehövligt.Inte för att jag kände mig bättre imorse utan det blev till att ta alvedon innan jobbet.När jag kom hem väckte jag älskling så jag fick vila lite innan middagen sen blev det till o knapra mer piller för att ens kunna svälja maten =( Hoppas att det är bättre imorgon annars blir det nog en pling till vårdis för nu orkar jag inte att ha mera sömnlösa nätter.

Kommentarer
Postat av: feztis

Låter inte så kul, hoppas det blir bättre snart

2009-11-12 @ 20:57:29
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0