Första Dagen = Check

Första dagen som föräldraledig utan älskling gick smärtfritt!Tjejerna sov som vanligt som stockar inatt (peppar peppar).Neo däremot somna tidigt sen vakna han framåt halv elva och då var det det ena med andra.Men till sist somna han så jag också kunde sova.Klockan ringde 07:15 och Neo hade inte kommit in till mig, hurra!Han blir så upprörd över att jag aldrig kommer in till honom och väcker honom...hmmm han brukar alltid komma in till oss under natten och så tidigt vill inte jag gå upp iaf.Så denna morgon började bra, inget tjafs eller sura miner.Han var vela så laddad inför dagis hahaha.Han skulle även ha jeans för han skulle minnsan vara tuff på dagis hahaha.
När älskling lämnat Neo på dagis tog jag och tjejerna oss ett skönt vil på ett par timmar.Sen blev det lite tvätt och mat innan det var dags att hämta storebror.Han hade haft en som han uttrycket skit bra dag på dagis.God mat hade dom också fått, kycklingpytt.På vägen hem hade vi sällskap med S mamma och syster så det blev en sväng i lekparken.Hemma sen fick han bullar till mellis, lyxigt ska det vara efter första dagen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka otroligt söta döttrar du har!

2010-08-16 @ 19:56:48
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0