LöRdAg

Denna lördag blev det en snabb sväng till stan.Jag skulle kolla upp två klänningar jag sett på H&Ms hemsida.Deras storlekar är så svåra så jag vill inte beställa utan att veta att det passar.Den ena klänning fanns inte och den andra fanns inte i min storlek(oväntat).Men jag testade en liknande så nu vet jag vilken storlek som blir bäst.Men jag vet inte om jag ska beställa för jag hitta en klänning i garderoben som jag endast använt 1 gång som också skulle passa till dopet.Om det nu blir dop nån gång....tydligen jätte svårt att få en tid man vill ha!
På kvällen grillade vi hemma hos mamma och pappa.Neo tränade motvilligt på att cykla utan stödhjul och han kan cykla det är bara att han inte vill.Han är van att kunna cykla och styra med 711 andra saker samtidigt.Imorgon sa han att då skulle han försöka igen....jag har mutat honom med en Ben10 klocka hahahaha.
Nu ska vi se film, käka popcorn och dricka herrljunga cider mmmmmm.

Kommentarer
Postat av: Paulina Stephanie

Åååh vilket underbart Foto! Jätte söta!

2010-08-15 @ 02:36:36
URL: http://gentlewoman.blogg.se/
Postat av: nina

Hej, jag har en frågestund på min blogg nu och jag vill ha många frågor att svara på :D

Är det någonting du vill veta om mig, så är det bara fråga på. Jag svarar på ALLA frågor :)

/ninalöfgren

2010-08-15 @ 12:06:51
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0