Lördags Shopping

Efter Neos kalas åkte vi till Tornis på jakt efter jeans till Neo.Vi kom därifrån med en hel del annat också.Jag hade en kupong med 25% på valfritt barnplagg på KappAhl så Neo fick nya mjukisbyxor.Han fick också jeans och en ny tröja på H&M.Bara för vi har Iphones och laddat ner H&M i telefonen fick vi 20% på valfri vara.Neo fick sig jeansen och jag fick ett par nya mjukisbyxor som jag måste byta till en mindre storlek.Köpte den jag alltid har utan att prova men denna gång blev det förstort.Tjejerna fick sig tossar nu inför hösten.Vi kom även därifrån med en hockeyklubba till Neo och en ny dvd.



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Tack:) Jojo jag tror du kan rita streckgubbar:D

2010-08-29 @ 12:34:41
URL: http://siggaahh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0