Redo För Stan

Just nu avnjuter jag en iskall smoothie, sååå gott.Jag har varit ute på en välbehövlig pw.Det har blivit alldeles för många smaskens och kladdkaksmuffins.Men va tusan man lever ju bara en gång!
Efter lunchen nu ska vi packa in oss och åka till stan.Jag har fått en bonuscheck på intersport på 250:- så Neo ska få sig ett par innebandy skor.Förstå hans lycka hihihi.Sen har jag även ett par saker jag ska kolla upp till brudarna.
Sen ikväll är det grillning hemma hos mamma o pappa.Om jag har förstått det rätt så ska det vara nån form av presentutdelning till oss alla!


Kommentarer
Postat av: - A

sv: Nej jag kanske inte va jätte arg , men jag är lixom trött på de xD

2010-08-06 @ 12:36:33
URL: http://www.fluffiiis.bloggplatsen.se
Postat av: eva

vad är det för fel på neos tand?

väntar ni på att han ska tappa den eller kan tandläkarn göra nåt?

2010-08-09 @ 02:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0