Trött

Igår somna tjejerna strax efter 7, dom var super trötta.Men Nova vakna sen igen strax innan 9 och skulle inte sova.Hon låg hos mig i soffan och tittade på mig och log.Jag fick henne att somna igen efter 12 och vid 5 vakna hon igen.Nora däremot hon drar timmerstockar.Så nu försöker jag få henne att somna igen vilket går så där....Nora har redan somnat om och ligger och sussar så sött.Älskling ska strax åka med Neo så då ska jag passa på att vila om Nova somnar.Sen har jag lite saker jag måste styra upp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund på min blogg! Väljer sen en slumpvis vald person (som ställt en fråga) som får en länkning!

Gå in och ställ en fråga och var med och tävla om en länkning!

http://myosterman.com/2010/august/avslutas-imorgon-klockan-fyra-1.html#comment

2010-08-18 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0