Vilken Lycka

Första pw sedan förra söndagen var jag ute på idag.Tiden räcker inte riktigt till nu när älskling jobbar sen har han iofs styrt med sin dator och haft fotboll förra veckan så jag fått offra min pw.Men denna vecka ska fettet trimmas!Efter min svettiga pw klippte jag vårat gräs som hunnit bli flera decimeter.Det är så blött i gräset att alla stråna bara viker sig för att sen resa sig, som ungdomarna säger fett irriterande!Men nu ser det iaf bättre ut.
Efter middagen sen bar det iväg till Tornby.Neo ska på kalas på lördag så vi skulle leta present till G.Efter mycket om och men köpte vi Ben 10 gubbar åt honom som jag hoppas blir bra.Neo han fick välja sig en Ben 10 klocka för han slutat med stödhjul.Han har tjatat och tjatat om en sån klocka och nu har han en och är hur lycklig som helst.Han har den till och med på nu när han sover hahaha.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hahaha.. han försökte verkligen med allt!

När är det Neo fyller år? :)

Pöss

2010-08-24 @ 11:16:20
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

HAHAHAHA.. jag tyckte lixom det stod att Neo ska ha kalas på lördag! Läste nog lite fort :P Neo fyller ju den 11e såklart.. hjärnsläpp AB!

Kul på fredag då.. hoppas vädret blir bra :)

2010-08-24 @ 21:20:17
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0