Vilken Tur

Vi hann precis komma in innan spöregnet kom.Jäkla skit väder det ska vara hela tiden.Vi hann iaf med en liten promenad och lite fotboll.Neo tjura om att vi skulle gå till en lekpark som låg jätte långt bort men jag var lite skeptisk eftersom himlen var mörk och det kom lite lite regn.Och tur var det för vi hade blivit genom blöta.Sen har regnskyddet till tjejernas vagn pajat...super bra kvalite!Ska åka till Babyproffsen och kräva ett nytt.Känns meningslöst att jag ska behöva köpa ett nytt när jag måste köpa yttligare ett nytt när dom sitter.Tydligen passar inte regnstället till sittvagn.Sen ska ju regnskyddet hålla för mer än 5 gånger!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Trist med regnskyddet som gått sönder. Vad är det för vagn ni har?

2010-08-19 @ 15:46:29
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Anonym

fin header :)

2010-08-19 @ 17:25:03
URL: http://mmikaelamornesten.blogg.se/
Postat av: Fröken Viktig

Ok. Vi testade en babytravel på babyproffsen men vi gillade den inte alls då fästena som håller vagnen uppfälld(??) lossnade hela tiden. Kikade sedan på en Urban Jungel och blev helt kär när man kunde ha dubbel liggdel... Men höll på att få en hjärtattack av priset...

2010-08-19 @ 18:57:48
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: maria

Vilka gulliga twins du har :)

Klart att ett regnskydd ska hålla längre...



Må så gott !

Kramen

2010-08-19 @ 19:54:52
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: TvåTill / Annelie

Till Fröken Viktig: Jag kan ju bara tala för min egen del även om jag har hört många säga samma sak, men hade mina twins delat liggdel så hade jag aldrig fått dom att somna i vagnen, dom skulle väcka varandra hela tiden. Och det är ofta dom är vakna olika stunder då den som är vaken gärna har suffletten nere och vill kolla ut...Jag har inte haft något som helst problem med fästen som gått upp? Konstigt! Hoppas du hittar en vagn som du gillar =)

Sofie, jag har testat några ggr att ta ha M & V i sittdelarna då dom gärna tittar ut. Dom är lite för små än, men om vi ska gå en kort sväng så funkar det om man bullar upp med lite filtar. I allafall, en kväll när vi var ute så började det regna och jag har bara regnskyddet för liggdelarna. Men jag tyckte att det funkade bra ändå? Måste man verkligen köpa ett nytt? Iof, det kanske blir lite konstigt när dom är helt sittande?? Man tycker ju att det borde ingå liksom! Snåljåpar dom där på Bp =)

2010-08-20 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0