Alla Hjärtans Dag

Denna dag började inte riktigt som planerat!Eftersom jag inte kan sova pga min täppa näsa så var jag för trött för att följa med på skridskoskolan.Så grabbarna skulle ha åkt själva.Men eftersom Neo är mästare på att tramsa så hann dom inte åka idag.Förhoppningsvis har han lärt sig nått nu när han missa sin träning pga sitt tramseri.
Idag är det alla hjärtan dag och grabbarna har fått geléhjärtan av mig.Älskling fick redan en ask igår av mamma.Jag fick en rund vit sak som man tex kan fästa kort på att sätta på väggen.Den åker upp sen när vi har flyttat =) Neo fick sig en mini Rorri att skjuta iväg.


Kommentarer
Postat av: Sandra

min är redan uppe :) hahahahahaaaaaaaaaaaaaaa

2010-02-14 @ 14:23:40
URL: http://sajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0