Familje Lördag

Idag har Neo varit på sitt första biobesök , filmen Planet 51.Han var helt laddad med popcorn , chips och cola.Biobesöket gick rätt smärtfritt fram men lite myror i brallan var allt framme.

Sextonårige Lem bor på Planet 51, en värld som påminner om 1950-talets USA. Hans liv är lyckligt, tryggt och förutsägbart... ända tills det oförutsägbara inträffar!

Från ingenstans upp i det blå kraschlandar kapten Charles "Chuck" Baker med sitt rymdskepp mitt under ett grillparty hemma hos en familj. Helt omedveten om var hanlandat, placerar han stolt sin flagga i backen...men han inser snart att han inte är ensam. Bakom honom står en grupp grönhyade invånare och stirrar förundrat på honom.  Chuck flyr i vild panik och noterar i sin brådska inte att invånarna är minst lika rädda som han själv är.

 

 

Sen gick vi till Ming och käkade,  smarrigt som vanligt.Vidare sen ut till Tornby för att hitta en 75-årspresent.Blev en bukett blommor och belysningsstenar till trädgården.Födelsedagsbarnet blev mycket glad över presenten och buketten.På kalaset bjöds det på pajer , jag var för mätt för att få i mig nått.Men älskling och Neo glufsa som aldrig förr =)


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

de är en rolig film:=)

2010-02-07 @ 18:50:50
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Sofi - 19&Gravid

Jag har haft mina funderingar och det har varit många namnförslag men har liksom gett upp lite nu då inget verkar bli bra. Får helt enkelt ha tålamod och vänta tills den lilla kommer ut så jag får se vad han ser ut som :) Så än så länge heter han "laban i magen"

Har ni kollat kön föresten eller blir det en överraskning ?

2010-02-07 @ 20:28:31
URL: http://makkapakka.blogplatsen.se
Postat av: Alexandra

Hoppas den var bra! :)

2010-02-11 @ 16:24:05
URL: http://alexia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0