Mot Mantis

Strax kommer grabbarna och hämtar upp mig så ska vi bege oss till Mantis.Där vankas det mat och lite schlager.Grabbarna har varit på innebandy , jag skulle ha följt med men det kom en sak(?!) emellan så att säga.Så jag har ist legat i sängen hela dagen och bara slappat.Har varit lite halv svårt att vila för det har låtit som en hel arme sprungit i trappen.Sen är det nån som inte förstår hur man stänger en dörr utan ist smäller igen den så man blir idiot.Det ska bli helt underbart att slippa detta sen när vi flyttar , 48dagar tills vi får nycklarna =)



Jag förstår inte varför det är 3 programledare i år och sen vad Dolfan gör mitt i allt!?

Kommentarer
Postat av: Anneli

SV: Ja, visst är han, riktigt stilig ikväll. :-)



Ser att du väntar tvillingar, KUL!!! Det gör vi oxå! Är ju enormt spännande!! Hoppas du man fint och klarar njuta att som det innebär.



2010-02-13 @ 18:07:56
URL: http://migochminakara.blogg.se/
Postat av: Bunny

Tack så mycket! :D



Jag förstår inte heller grejen med tre programledare.. Tycker det räcker med en! ^^

2010-02-13 @ 22:39:30
URL: http://bunnysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0