Ny Vagn = Check

Nu har vi äntligen köpt en ny vagn som jag längtat.Vet inte vad det är med oss tjejer och nya vagnar =) Det blev en svart Baby Travel Dublin dock inte årets modell eftersom den kommer i slutet av April början av Maj.Känns lite dumt att chansa för vem vet den kan ju bli försenad och då står vi utan vagn.Sen skulle dom inte heller ändra nått på vagnen utan möjligen priset.Och påtal om priset så blev det jätte billigt om man jämför med vad vi gav för Neos första Brio Kombi vagn.Vi köpte vagn, 2 hårdliftar , två lakan , regnskydd , skötväska , myggnät och hjulskydd och notan hamna på knappt 7500:- Riktigt billigt medtanke på att allt är helt nytt.Tjejen i buiken var så snäll att hon satte ihop en alldelse ny vagn åt oss.Jag ville inte ha en som folk kunde ha snuskat på hahahaha =) Som jag längtar tills jag får ut och köra den!!!

Inte världens bästa bild men men vi har lite ont om utrymme just nu =)


Här är lite lånade bilder på den


Jag passade även på att hämta min box från pampers.

Kommentarer
Postat av: ღ pernilla

hejsan, allt bra? :)

2010-02-21 @ 20:50:36
URL: http://keexiiita.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Gud vilken söt lite blogg!

och kul att du ska få tvillingar , grattis till de :) , haha lite tidigt men va ska man säga ? :)

jag håller med de där om vagnar , jag är bara 14år men ibland när jag och mina vänner är på stan så går vi gärna och kollar på barnvagnar , de finns så mycket gulligt att välja på ! :D

2010-02-22 @ 08:35:57
URL: http://brunettelli.bloggplatsen.se
Postat av: Bori

Hej :D tack för kommentaren! Måste få säga att din blogg är jättefin :) <3 Vill du följa mig på bloglovin, så följer jag dig? Puss Bori :)

2010-02-22 @ 13:07:15
URL: http://boripeterson.bloggplatsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0