Söndags Shopping

Denna söndag har jag tillbringat i Tornby , blev iofs en snabbis i stan också fast alla ställen vi ville till hade stängt.Jag var inne på babyproffsen och hörde mig för lite om våran vagn vi vill ha , Baby Travel Dublin den svarta såklart =) Finns inte så gott om bra tvillingvagnar , vi vill ha en liten lätt och smidigvagn och då passar denna oss bäst.Den har inte allt vi vill ha men efter ha övervägt fördelar mot nackdelar mellan vagnarna som finns så vinner den.Så nästa prio nu är att beställa en!Jag kollade även på nytt spjällskydd åt twinsen men fick tygla mig och köpte ist två bäddset åt dom.Nu i början ska dom få dela säng så köper vi en till spjällsäng längre fram.



Sen intog vi ikano och där inne kunde jag inte motstå en ny musikmobil med laban.Det var den sista som fanns kvar och det var menat att jag skulle köpa den sa mamma ;)



Vi avslutade shoppingturen inne på ikea och där inne hittade jag nytt spjällskydd , täcke , lakan och kissskydd åt twinsen.Neo fick sig två cd/dvdställ som man sätter på väggen till hans nya rum sen.Jag köpte även ben till hans säng som kommer på efter flytten.Nu har vi haft hans säng stå direkt på golvet men nu är han så pass stor att ben åker på.Perfekt att förvara saker där under sen , pöjken har ju en miljard leksaker.Måste bara hitta några bra lådor , tyckte den jag hitta på ikea var gigantisk!


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

fint med laaban:)

2010-02-08 @ 08:36:14
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: J.

Vad kul att du ska ha tvillingar :)

2010-02-08 @ 13:54:57
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: elin

fint!! Min mamma säger också alltid att det "var meningen" att jag skulle köpa vissa saker, de drar oss i fördärvet med sina påhittiga ursäkter=)

2010-02-10 @ 08:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0