2012

Igår såg vi filmen 2012 , jag tyckte inte att den var så jätte bra.Den var rätt långdragen sen kunde man ana vilka som som skulle överleva.

Om 2012:

Det är år 2012, året då mayaindianerna förutspått att tideräkning inte längre behövs. På grund av ovanligt kraftig solaktivitet börjar Jordens kärna hettas upp, och jordskorpan blir skör, vilket leder till naturkatastrofer över hela Jorden. Världens regeringar vet om detta, men gör allt för att inte befolkningen skall få veta och orsaka upplopp. En okänd författare/privatchaufför får nys om konspirationen och gör allt för att rädda sin familj genom att få dem ombord på de "stora skeppen" som världens ledare har byggt i största hemlighet.

Kommentarer
Postat av: Gela

Precis, de har du helt rätt i! Det är den enklaste vägen att bara tapetsera över men som du säger så är risken stor att det släpper sen! Va kul att du kommenterade! Jag tycker det är så tråkigt att skriva dag in och dag ut på bloggen utan att få kommentarer! Man vill ju få lite respons! :)

Tack mycke, behövs nog lite lycko önskningar nu känns de som :)

2010-01-10 @ 15:52:11
URL: http://gela.bloggplatsen.se
Postat av: Philip Lindqvist

Jag föjer dig på bloglovin, du har en väldigt rolig blogg ! :P

kolla in på min också och kommentera gärna vad du tycker :)

följa mig också på bloglovin?



glada hälsningar / Philip (:

2010-01-10 @ 23:11:22
URL: http://tweetphll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0