Besök Hos Frissan

Idag har jag o Neo varit hos Proffs & Lärling och blivit snygga i håret.Jag blev nästintill korthårig!Men nu är iaf allt slitet hår borta.Jag passade på att höra mig för lite om slingor , jag är sugen på att slinga håret till våren.Eftersom mitt hår har mer än 100 färger efter avfärgning med mera så vågar jag inte slinga själv.Så förhoppningsvis hinner jag med det innan min frisör går på mamma-ledighet.Neo han blev super nöjd med sitt hår.Han vill tillbaka imorgon och klippa sig igen =)


Kommentarer
Postat av: Blom & Hilton

Vad tycker du om Anyuru? Fantastisk visst är han? - http://fashionmonsters.blogg.se/2010/january/detta-ar-ett-inlagg.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0