Mum & Baby Allround oil - Lundmyr

Tänkte tipsa om den oljan jag beställde.Jag använde den när jag vänta Neo och var super nöjd.Butiken jag köpte den i då har tyvärr slagit igen men jag hittade den på nätet.Det billigaste jag har hittat den för är 99:- här.Jag smörjer mig med den varje dag när jag duschat.Eftersom magen växer snabbare denna gång är det extra skönt att smörja in sig efter som det spänner.



Produktbeskrivning

1. Förebygger graviditetsstrior (på lår och mage etc)
Ökar bindvävens elastisitet Ger slätare hud

2. Mellangårdsolja
Förebygger hudbristning under förlossning. Ökar smidighet i underlivet (mellangården) inför krystning.

3. Spädbarnsmassage
Rekommenderas för tunn och känslig barnhud, masserande hand glider smidigare

4. Dagligvård för barn/ vuxna
Bad-, dusch- och kroppsolja som vård och rengöring av spädbarn.

SV: Tistelolja eko, rapsolja eko, sheasmörolja, E-vitamin naturligt. Innehåller 90 % ekologiska råvaror.

INCI: Carthamus Tinctorius Seed oil, Brassica Napus Seed Oil, Butyrospermum Parkii Oil, Tocopheryl Acetate.

Bäst före utgången av se förpackning.

100 ml

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den låter faktiskt ganska bra, synd att jag inte såg det innan jag beställde. Jag använder just nu weledas havandeskapsolja, men kanske ska testa denna när de andra e slut :)

2010-01-08 @ 13:23:05
URL: http://fluffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0