Snaggat!

Idag har det blivit mycket gjort eftersom det mest varit moln.Jag började morgonen med en power walk sen tog jag mig an trädgården.På framsidan har vi lite plattor som jag har ett bord och stolar på och mellan dessa plattor växte det ogräs av bara den.Så jag plocka bort platta för platta och rensa.Sen spola jag av framsidan och Neo fick då för sig att spruta ner mig med en vattenpistol.Jag tog då upp fajten med vattenslangen....ni kan ju gissa vem som vann hahaha.Sen spola jag av uteplatsen och möblerna så nu ser dom ut som nya igen.
Inne sen raka vi Neos hår vilket vi aldrig mer kommer göra då ungen blir helt hysterisk och bara skriker att det kliar det gör ont.Han sa även själv att nästa gång ska frisören klippa hahaha.
Efter allt jobb blev jag helt matt och gick och la mig......vakna igen strax innan 7 så nu blir det nog svårt att somna ikväll...typiskt!


Kommentarer
Postat av: Corny

kolla in veckans vara på bloggen :D

endast 49 kronor!!

2010-06-30 @ 21:43:43
URL: http://cornyz.blogg.se/
Postat av: HANNAHHANCOCK

Jätte fin blogg!



En kommentar på min blogg skulle vara jätte snällt av dejj! <33

2010-07-01 @ 10:58:27
URL: http://fridasbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0