Sjukhus Besök

Idag har vi varit på kontroll av hemvården.Hon blev jätte glad över att det funkat så bra med flaska , dom äter nästan fulla mål varje gång.Nora hon är ett riktigt matvrak , hon äter även sovandes =) Nova hade ökat 90g och Nora 1hg , ett stort plus till dom.Hon fråga om att dra sonden på dom men jag vill ha kvar dom ett par dagar till.Vi ska tillbaka på torsdag och då åker dom och på måndag blir vi utskrivna om inget händer.Så nu håller vi tummarna att våra tuttfior fortsätter tutta på!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka duktiga små tuttfior du har! Skönt att allt funkar så bra för er, det är ni värda efter pärsen med blod och elände...



Mitt snitt var ju lite annorlunda på grund av att jag hade påbörjat och nästan avslutat en "normal" förlossning. Edith stod fel i förlossningskanalen så hon kunde inte "ta sig upp" den sista lilla biten. Jag fick kämpa länge med värkar och krystverkar men förlossningen gick inte framåt. hennes hjärtljud gick ner så det blev snitt efter ca 15 timmar. Så jag var jättetrött.Det var det värsta. Såret var inte så farligt men eftervärkarna som sagt var... Nu blir det snitt så jag får vara med när bäbis kommer...

2010-05-03 @ 18:43:15
URL: http://eae.webblogg.se/
Postat av: Gina

Skönt att höra att flickorna växer och mår bra! (Idag är jag i v.34+1 jag minns väl rätt att det var den dagen dina flickor kom?)



Jag går till storken för att träffa barnmorska och det var där de delade ut "godispåsarna" med babysaker. Reklam från olika företag.



Se till att njuta av dina fina barn :)

Själv längtar jag som en TOK efter min lille :)

2010-05-04 @ 10:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0