Vilken Natt

Inatt fick vi verkligen känna på livet som småbarns föräldrar.Nova total vägra att sova efter 12 målet.Jag går alltid och lägger mig efter 12 målet men inatt gick det inte.Hon skrek och tjura i timmar till sist gav jag henne mat igen fast det egentligen var en timma kvar.Vi har ett schema som vi måste följa med 3 timmar mellan målen än så länge.Hon sluka maten direkt likaså Nora (vårat matvrak) sen tog det ca en timma innan hon somna.Nora däremot låg och drog timmerstockar och var så nöjd.Så hela dagen blev upp o ner då jag inte gick upp förrän efter 12 målet.Hoppas att vi snart kan låta dom själva säga till när dom vill ha mat för det är inte lätt att väcka en super trött bebis för att äta.


Kommentarer
Postat av: Amanda´s

Nae så jäkla söta! :D

2010-05-08 @ 22:03:30
URL: http://www.mandihs.blogspot.com
Postat av: Tova

Men ååhh tvillingar, gud så söta :) alltid lika fascinerande att spana in andras bebis-bloggar! Och de där kan ju inte vara så gamla :)

Kramar

2010-05-09 @ 22:32:06
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0