Ny Lampa

Äntligen har vi fått en taklampa till v-rummet!Dom jag hittat har kostat lite väl mycket.Hitta en jätte snygg i fredags men den kosta 12 500:- vilket känns lite väl mycket för en lampa.Jag fick ist ett tips om Ikeas Maskros lampa som jag helt missat.Den skulle finnas i två storlekar men på hemsidan/katalogen visades bara en, den stora.Så jag ringde kundservice igår för att höra mig för.Tjejen jag prata med sa att det fanns endast den stora här och hon visste inte heller när den lilla skulle komma.Min vanliga tur igen trodde jag....på facebook skrev en gammal jobbarkompis att hon varit på Ikea i fredags och då hade den "lilla" maskros lampan hängt där...hmmmm detta var jag verkligen tvungen att kolla upp.Grabbarna gasa dit och mycket riktigt fanns den i två storlekar...Måste ha varit nån form av praktikant jag pratat med!
Så efter mycket om och men hänger det nu en maskros lampa i vårat v-rum och jag är sååååååå nöjd!Det blev så jäkla bra!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Boki Öhlund

Sugen på att delta i "dagens blogg" ?

Kika in och anmäl dig - endast genom att kommentera det senaste inlägget! Vore superkul om du vill delta!

Kram

2010-09-19 @ 14:00:46
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/
Postat av: Åsa/Gummsan83

Så snygg den är =) vilken tur att du fick rätt storlek

2010-09-19 @ 21:06:54
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: lisa

åh va den är fin..jag har trånat efter en likadan länge. Skitsnygg :)

2010-09-20 @ 09:24:40
URL: http://whopsydaisy.blogg.se/
Postat av: Sara

Mysig ljus, har tittat på den flera gånger med den har varit för stor men nu när det finns en liten, skulle passa i vårt trapp

2010-09-20 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0