Tjejerna Har Fått Stolar

Blev en tripp till Ikano/Ikea efter middagen.Nya stolar till brudarna stod överst på listan.Jag hade sett en tripp trapp liknande på Babyproffsen som jag ville kolla upp.Vi har en trippis till Neo och planen var att köpa till tjejerna också, svarta!Men notan skulle hamna på en bit över 4 tusen vilket känns rätt mycket för två stolar.Den här stolen ser nästan ut som en trippis men kostar bara 899 och det är plus bygel.Det vi måste köpa till är en dyna som kostar runt 300:-.Så två stolar kommer kosta ungefär 2500:- ist för dryga 4 tusen.Nån svart dyna hade dom inte hemma så det köpet får vänta, sen vill nog älskling se stolen innan.Jag köpte ist två på Ikea som vi kan ha så länge, sen kommer vi ha dom när vi åker iväg.

Kommentarer
Postat av: Åsa/Gummsan83

Killarna fick sina i söndags en röd och en blå .. =)

2010-09-16 @ 21:26:53
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: MallaW

...och mina killar fick också sånna förra veckan! Vi tänkte också köpa tripp trapp såsmåningom, när de blir lite större(hejja tomten).

2010-09-16 @ 21:34:48
Postat av: Becky

har dy tvillingar ?:)

2010-09-17 @ 07:08:55
URL: http://rebeckaanderssonandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Finns även trippisar på Ulla.Vi köpte en till Haley när vi va där. Kostade ca 560:-.Och dyna till kostade 99:-. Värsta klippet=).

2010-09-17 @ 12:24:23
Postat av: Fia

Guuuuuuuuuuu Elin bra tipsat!!!

Detta måste jag ju givetvis kolla upp, ska ju snart åka dit!!!

2010-09-17 @ 12:33:30
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0